Kenangan A1P5(Account), Kmk Slideshow: Mujahidah’s trip to Changloon (near Kangar), Perlis, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kangar slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Kenangan 2009

TERIMALAH DAKU

Wahai Tuhan…
 Siapalah aku untuk dipandang-Mu…
 Layakkah aku menjadi kekasih-Mu…
 Masih adakah buatku
 peluang untuknmendapat
 seperti para kekasih-Mu..
 Masih adakah peluang untukku…?
 Sedangkan
 berjuta manusia lebih mulia..
 lebih dipandang hati mereka
 dariku yang hina ini…?

 Ya Allah…
 Sudilah kiranya engkau menerimaku…
 Wahai Tuhan..
 Aku merayu kepada-Mu…
 Ya Allah…
 Bantulah hamba-Mu yang lemah ini
 Agar sentiasa diberi kekuatan
 Sekalipun nanti aku seorang diri…

 Ya Allah…
 Nasibku di dunia
 Untuk mendapat cinta-Mu tidak terjamin
 Di akhirat mungkinlah tidak bertempat…
 auzubillah…
 Sedangkan,
 Saidina Umar Abd Aziz mengatakan
 neraka seolah-olah diciptakan untuknya …
apatah lagi aku yang sangat berdosa ini…   
Wahai Tuhanku…
Terimalah daku.


HADIR KE HADRATMU….    
Inilah hatiku…