Kenangan A1P5(Account), Kmk Slideshow: Mujahidah’s trip to Changloon (near Kangar), Perlis, Malaysia was created by TripAdvisor. See another Kangar slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.

Kenangan 2009

Ke Mana Harusku Tuju

Alhamdulillah....
Ana bersyukur sangat2 coz peperangan dunia(SPM) telah berakhir...Ana harap diri ini dpt kembali mengukirkan senyuman untuk mengubat keletihan berperang yg berlangsung selama sebulan lebih...nak diikutkan hti mmg ltih tetapi kita sbg mnusia seharusnya ingat bahawa keletihan ini hanya sementara untuk dirasai...Oleh itu,hati ini menjerit2 agar aku merasai peritnya peperangan ini dan aku terus bersabar untuk meneruskan kehidupan yg msh panjang lg..Insya-Allah.
Dalam hatiku juga telah berbicara,aku sebenarnya sedih bknnya gembira..Apabila tamatnya peperiksaan ini ,aku diberi pilihan untuk terus belajar ataupun sentiasa relax menggoyang kaki..hati ini sedih apabila memikirkan sekolah yang dicintai terpaksa ditinggalkan kerana menuju ketempat yang dihajati..kawan2 yg seperjuangan terpaksa dipisahkan kerana masing2 menuju arah yg berbeza..diri ini msih binggung memikirkan aktiviti2 yg sepatutnya dilakukan..terlalu banyak perkara yang hendak dibuat dan terlalu banyak benda yg hendak ditinggalkan...Hatiku binggung sendirian...kawan2 hilang lenyap tanpa berita dan aku kehilangan tempat untuk meluahkan perasaan..aku sedang tersepit untuk membuat pilihan dlm hidupku..apa yg hrus aku lakukan sekarang????????
Apa2 pun kita berserah kpd Allah SWT..kita nntikan result yg akn diperoleh drpd usaha yg xseberapa nie...
"Ya Allah ku mohon untuk diberikan kejayaan untuk diriku dan sahabat2 seperjuangan yg lain"...Amiiiiiin